FANDOM

Microsoft- jedno z największych na świecie przedsiębiorstw z branży technologii informacyjnych.

Microsoft Logo 1998.png

Logo Firmy w 1998

Najbardziej znane jako producent systemów operacyjnych MS-DOS, Microsoft Windows i oprogramowania biurowego Microsoft Office. Spółka publiczna z siedzibą w Redmond w stanie Waszyngton. Założona w 1975 roku przez Billa Gatesa i Paula Allena.

Microsoft Studios Edytuj

Microsoft Studios (wcześniej Microsoft Game Studios) to oddział firmy Microsoft, odpowiedzialny za rozwój i publikację gier na platformy Xbox, Xbox 360, Xbox One, Games for Windows, Steam, Windows Phone oraz Windows Store. Studio powstało w 2002 roku równolegle do premiery konsoli Xbox. Microsoft Studios publikuje i opracowywuje gry we współpracy z innymi studiami deweloperskimi, następnie wydając je również pod ich znakiem.

Microsoft Game Studios wydawał gry firm First-Party : Lionhead Studios (Fable, The Movies), Rare Ltd. (Kinect Sport). Wydawoło także gry niższych Firm Third Party : Bioware (Mass Effect) i Bizarre Creations (Project Gotham Racing).

Microsoft Game Studios jest wydawcą wszystkich gier z orginalnej serii Age of Empires. Firma także zamknęła firmę Ensemble Studios w 2009 roku.

Microsoft Game Studios Logo (Full HD - 1080p)-000:11

Microsoft Game Studios Logo (Full HD - 1080p)-0

Logo Microsoftu w intrze gry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki